Friday, September 13, 2019

හොල්මන


මේ සිද්ධිය උනේ ටිකක් කාලෙකට කලින්.. අපේ ටවුමේ ඉඳලා කෙලින්ම A9 පාරට වැටෙන ශෝට්කට් එකක් තියෙනවා.. ඒ පාර තියෙන්නේ අර ප්රසිද්ධ ඇහැලේපොළ වලව්ව පැත්තෙන්..
නෑ නෑ වලව්වට සම්භන්ධ නෑ කතාව..🤚 ටිකක් දුර යද්දි තියෙනවා ලොකු සොහොන් පිටියක්.. ඒක පාරේ මට්ටමෙන් ගොඩක් පහල තියෙන්නේ.. පාරේ ඉද්දි සොහොන් ඔක්කොම පේනවා.. ඇඟ හීතල වෙනවා එතනින් යද්දිත්..
මම රාස්ස ගනේ හන්දා යන යන තැන මොකෙක් හරි පේනවා.. ඒ නිසා එ් පැත්ත නොබලා යන්නේ..😋
අපි A9 පාරේ ඉඳන් එද්දි කන්ද නැග්ගම මුදුනේ තමා සොහොන අහු වෙන්නේ. එහෙමම වංගුවක් තියෙනවා.. කන්ද නගිද්දි කෙලින්ම ඉස්සරහා පේන්නේ..
වට පිටාව විස්තර කලේ මේ භූ විෂමතාවත් මගේ කතාවට අදාල නිසා..
කතාවට එමු..
ඔය කියන දවසේ රෑ බණ්ඩාගේ අප්පච්චිට යන්න ඕන උනා අනුරාධපුරේ. හදිසි වැඩකට. මම ඉතිං බයික් එකේ ගිහින් දාලා එන්න පොරොන්දු උනා.. රෑ 10.30ට විතර ගෙදරින් ගිහින් අප්පච්චි බස් එකට නගිනකල්ම ඉඳලා මම ආවා..
දැං සොහොන හරියට එනවා.. බයික් එකත් බජාජ් චැම්පියන් එකක්. හද්දා පරණයි. 117 ඩෑෂ් එකක්. ඒකේ කහ පාට එළියට දැක්කා ඉස්සරහා තියෙන ගස් ටික ඇවිදිනවා. සර බර ගාලා වැටෙනවා. අයේ ඇවිදිනවා.. මම දැන් සොහොන ලඟ නවත්තගෙන.. හීන් දාඩිය ගලාගෙන යනවා දැනුනා.. ඒ මදිවට හුචඃ ගාලා බයික් කට්ටත් නැවතුනා.. ටිකක් වෙලා මම එතනම ඉඳගෙන හිටියා.. ටිකකින් ත්රීවීල් එකක් ඇවිත් ඇහුවා ඇයි මල්ලි කියලා.. මම ඉතිං සෙනාරියෝ එකම කිව්වා.. හිටහංකෝ බලන්න කියලා මූ ගිහින් ⁣හෙඩ් ලයිට් එකම ඇල්ලුවා සද්දේ ආව තැනට. දන්නවනේ ඉතිං. මහ රෑ T20 ගහන්න පුලුවන්නේ ඩබල් ලයිට් එකෙන්.
"ඕඕ කවුද.... මම මේ හරකුංට කන්න තණකොල කපනවා" කිව්වා.. මේ යකා තණකොල කප කප කැලේ අස්සේ ත්රී වීල් එක නවත්තලා ඒකට පටවනවා.. ඒක තමා මට පෙනිලා තියෙන්නේ ගස් ඇවිදිනවා වගේ.😒😒
"⁣මං ඒත් දැක්කා බයික් එකක් නවත්තං ඉන්නවා. මගේ ටෝච් එකත් දාලා ආවා නොවැ" 😣😣
ටෝච් එක ගහගන්න මාමේ $%& කියන්නත් හදලා " එහෙනං මාමේ අපි යන්නං. බුදු සරණයි" කියලා ආවා එන්න
හැබැයි ඒ පාරේ ඇත්තටම එහෙම තියෙනවලු.. තාම මමනං දැක්කේ නෑ..
ඔය පින්තූරේ තියෙන්නේ පහලින් ඒ සොහොන් පිටිය.🙂

ගොහිං ඒන්නං..🙂

No comments:

Post a Comment